Yıllar önce 1500 Şehit verdiğimiz de oldu!
Sonra mı ne oldu?
– Yıl 2001, Şehit abilerimin sayısı 10’a düşmüştü.. Pkk denilen terör örgütü, Abdullah Öcalan’ın da yakalanmasından sonra ağır darbeler almaya başlamıştı.
Peki ya daha sonra?
– 2003 yılı, 31 Şehit…
– 2004 yılı, 75 Şehit…
– 2005 yılı, 105 Şehit..
– 2006 yılı, 111 Şehit..
– 2007 yılı, 146 Şehit..
– 2008 yılı, 177 Şehit..
– 2009 yılı, 80 Şehit..
– 2010 yılı, 106 Şehit….
—VATAN SAĞOLSUN— BENİM DE KANIM, VATANIMA HELAL OLSUN…
Ve yıl 2011, Şehit haberleri duymaya devam ediyoruz..!

Terör örgütünü destekleyen Milletvekilleri (Köpek besleyen tek ülkeyiz..), Diyarbakır’da toplanıyor.. Resmen, Türkiye Cumhuriyeti Devletini tehdit ediyorlar..
Bu tehditlerde bir de Abdullah Öcalan’ın serbest bırakılması taleplerini sürdürmeye devam ediyorlar.. Ve tüm bunlar TÜRKİYE CUMHURİYETİ içinde oluyor..

Ama ben elimde TÜRK BAYRAĞI sokağa çıkıyorum.. Çevreye hiç bir zararım olmadığı halde, polislerin beni koruması gerekirken, BANA BİBER GAZI SIKIYORLAR..

Terör Örgütü eylemlerinde veya yürüyüşlerinde bunu yapamıyorlar! Neden? İlla bizde mi taşlayalım polisi?..

Terörün bitmesi için SINIR ÖTESİ OPERASYON şarttı.. Ama, o da AKP’nin gelmesiyle “BİTTİ”..