Arkadaş.. Ülkemiz ne hale gelmiş baksana, Oy için birbirine küfürler eden, milletimizi kandırmak için yardım paketleri gönderen… Gerçekten ülkemiz siyasi olarak kötüye gitmekte..

Seçimler yaklaşıyor, yardım paketleri dağıtılıyor. Ee seçimden sonra neden yapılmıyor bu yardımlaşmalar?
“Ver Oyunu AKP’ye, Satsın Ülkemizi Seve Seve” diyorum..

Önceki paketlerde olmasa da bugünlerde dağıtılan paketlerde Ak Parti Broşürü bulunuyor..
Bu ne demek oluyor biliyor musunuz? Al Paketi ver oyu. Biz ne diyoruz peki? Aldım paketi vermiyorum oyu 🙂
Seçimlere de rüşvet olayı karıştırdılar ya Helal olsun diyorum.. Türkiye’deki siyaseti bu hale getirenlere gerçekten HELAL OLSUn !!

Şimdi diyeceksiniz ki alt tarafı “YARDIM” paketi.. Peki içinen çıkan AK PARTİ Broşürü ne iştir??
Ve Trabzon’da oturanlar görmüştür ki, çöpler koli dolu.. Çünkü dağıtılan paketlerdeki şeylerin Son Kullanma Tarihleri geçmiş..

Halkımız ön yargılı! Bunlar Müslüman deyipte oy attığınız kişiler, Türkiye Cumhuriyeti’nin sonunu getirmekle görevliler..
Şehitlerimize sesleniyorum bundan sonra.. “Sehitlerimiz Uyandırsın Milletimizi”.. 😉

Saygılarımlaa..
SoL KurşuN.

